Aliağa Belediyesi
Aliağa’da Hayatı Yaşa !
05 Aralık 2020 Cumartesi
Hava Durumu
14 ° Açık Gökyüzü
Müdürlükler

 

Başkan Yardımcılıkları

Belediye Başkanın münhasır imza ve yetkileri saklı kalmak kaydıyla; Sair kanun, tüzük, yönetmelik ve emirlerle, Belediye Başkanınca verilen iş ve işlemleri yetki ve sorumluluğu altında yapmak, Belediye iş ve işleyişi (Teknik-İdari anlamda) ile kendisine bağlı Müdürlükleri 5393 Sayılı Belediye Kanununa uygun olarak devredilen yetkiler çerçevesinde koordine etmek.

BAŞKAN YARDIMCILARIMIZ

Hakan Şimşek

1967 Rize doğumludur. Uludağ Üniversitesi Mühendislik Fakültesini 1989 yılında tamamlayarak İnşaat Mühendisi oldu. Mezun olduğu yıldan bu yana İnşaat Mühendisliği ve Müteahhitlik yaptı. 31 Mart 2019 tarihinde yapılan Mahalli İdareler Seçimlerinde Aliağa Belediyesi Meclis Üyeliğine seçildi. Evli ve 2 çocuk babasıdır.

2019 yılından itibaren Aliağa Belediye Başkan Yardımcılığı görevini sürdürmektedir. 

Kürşat Bahadır Turan

1984 Tekirdağ Çorlu doğumludur. Memur bir ailenin çocuğu olarak İlkokul ve Ortaokulu Artvin Borçka, Aydın Söke ve Balıkesir’de tamamladı. Lise öğrenimini Balıkesir Astsubay Hazırlama Okulunda tamamladı. 2001 - 2014 yılları arasında Türk Silahlı Kuvvetleri’nde memur olarak hizmet verdi. Anadolu Üniversitesi İşletme Fakültesinden mezun oldu. 2014 yılında kendi isteğiyle TSK’dan ayrılarak Aliağa Belediyesi’ne geçti. Zabıta memuru ve Zabıta Müdürlüğü görevlerinde bulundu. Evli ve 1 çocuk babasıdır.

2019 yılından itibaren Aliağa Belediye Başkan Yardımcılığı görevini sürdürmektedir.

Cahit Ayan

1965 Kırıkhan doğumludur. İlkokul ve Ortaokulu Kırıkhan da liseyi Ankara da okudu. 1988 yılında Çukurova Üniversitesi Ziraat Fakültesi Tarım Makineleri Bölümünden mezun oldu. Askerliğini yedek subay olarak Diyarbakır’da yaptı. Birkaç yıl özel sektör ve ticari çalışmalarından sonra 25 yıl Çay İşletmeleri Genel Müdürlüğü (ÇAYKUR) fabrikalarında Mühendis, İşletme Üretim ve Bakım Onarım Müdürü olarak görev yaptı. 2018 yılı itibarı Aliağa Belediyesi’nde İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürü, Park ve Bahçeler Müdürü görevlerinde bulundu. İki çocuk babasıdır.

2019 yılından itibaren Aliağa Belediye Başkan Yardımcılığı görevini sürdürmektedir.

Serhat Aras

1979 Menemen doğumludur. İlkokul ve Ortaokul eğitimini Helvacı’da tamamladı. Aliağa Endüstri Meslek Lisesi Elektrik bölümünden mezun oldu. 1999 yılında askerlik vazifesini Amasya’da tamamladı. Askerlik sonrası Çiftçilik, Minibüs işletmeciliği ve çeşitli ticari faaliyetlerde bulundu. Aliağa Ziraat Odası ve Aliağa Şoförler Otomobilciler Esnaf Odası’nın yönetimlerinde 2 dönem görev yaptı. 31 Mart 2019 Mahalli İdareler Seçimlerinde Aliağa Belediyesi Meclis üyesi seçildi. Evli ve 2 çocuk babasıdır.  2019 yılından itibaren Aliağa Belediye Başkan Yardımcılığı görevini sürdürmektedir. 

 

 

Davut PARALI

1983 yılında İstanbul’da dünyaya geldi. İlk ve orta öğrenimini İstanbul’da tamamladı. İstanbul Atatürk Lisesinin yabancı dil ağırlıklı bölümünü bitirdi. Sakarya Üniversitesi Mühendislik Fakültesi, İnşaat Mühendisliği bölümünden mezun oldu. İlerleyen yıllarda aynı üniversitenin Fen Bilimleri Enstitüsü, İnşaat Mühendisliği bölümü, Yapı Malzemesi Anabilim dalında yüksek lisansını tamamladı. Daha sonra Beykent Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, Mimarlık bölümünde doktora derslerini tamamlamış olup, tez aşamasında doktora eğitimine devam etmektedir.
Eğitim hayatı ile eş zamanlı olarak 2005 yılından itibaren Kâğıthane Belediyesi’nde çalıştı. Kurum içerisinde sırasıyla Mühendislik, Şeflik, Müdürlük, Teknik Başkan Yardımcılığı, Encümen Başkan Vekilliği gibi tüm pozisyonlarda görev aldı.
2020 yılı Ağustos ayından itibaren geçici görevlendirme ile Aliağa Belediyesi’nde göreve başlamış olup, İmar ve Şehircilik Müdürlüğü, Plan ve Proje Müdürlüğü, Emlak ve İstimlak Müdürlüğü ile Çevre Koruma ve Kontrol Müdürlüğünden sorumlu Teknik Başkan Yardımcısı olarak çalışmaktadır.
İyi düzeyde İngilizce bilmektedir. 

 

Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü

Aliağa Belediyesi Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğümüz; Medya ile ilişkileri koordine etmek ve belediyemiz tarafından yürütülen faaliyet ve projeler hakkında kamuoyunu hızlı ve doğru bilgilendirme çalışmalarını yürütmektedir. Belediyemizin kurumsal web sitesi ve kurumsal sosyal medya hesapları Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü tarafından yönetilmektedir. Belediyemizin Kurumsal kimlik çalışmaları ve Aliağa Marka Kent çalışmalarını gerçekleştirmektedir.

Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü; 1 Müdür, 1 Veri Kontrol ve İşleme Personeli Memur ile 7 Aliağa Belediyesi Personel Ltd. Şti personeli ile hizmetleri gerçekleştirmektedir.

Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğünün teşkilat yapısı aşağıdaki gibidir;

  • Müdür
  • Evrak Kalem Birimi
  • Halkla İlişkiler Birimi
  • Medya İletişim Birimi
  • Basım ve Yayın Birimi
  • Kurumsal Kimlik ve Tanıtım Birimi

Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğüne ait 03.07.2005 tarihli yönetmelik, medya alanındaki değişimler ve Belediyenin hizmet çeşitliliğinin artması nedeniyle değiştirilmiş; Müdürlüğün yeni yönetmeliği Aliağa Belediye Meclisinin 03.12.2019 tarih ve 419 sayılı kararı ile yürürlüğe girmiştir.

Yeni Yönetmelik ile birlikte Aliağa Belediyesi’nin kurumsallaşma ve kurumsal kimliğin geliştirilmesi çalışmaları ile Aliağa Marka kent çalışmaları da Basın Yayın Halkla İlişkiler Müdürlüğü’nün görev ve sorumluluk alanına eklenmiştir.

 

 

Ali Osman Karatekin

1973 Çandarlı doğumludur. 1996 yılında Ege Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Sosyoloji Bölümünden mezun oldu. 1993 yılından itibaren çeşitli Özel Radyoların Haber Merkezlerini yönetti. 1996-97 yıllarında muhabirlik ve köşe yazarlığı yaptı. 1997–1998 arasında kısa dönem Askerlik görevini Isparta’da tamamladı. Askerlik sonrası 1998–2003 yıllarında çeşitli gazetelerde yazı işleri müdürlüğü, editör ve köşe yazarlığı yaptı. Aynı dönemde İhlâs Haber Ajansı Ege TV ve Doğan Haber Ajansı (DHA) Muhabirliği yaptı.

2003- 2011 yılları arasında Aliağa Ticaret Odası’nda Basın Müşaviri olarak görev yaptı. 2011 yılında Aliağa Belediyesi’ne geçti. Sosyolog kadrosunda bulunduğu Belediyede 2011 yılından bu yana; Basın Danışmanı, ARGE- AB Projeler Birimi sorumlusu görevlerinde bulundu. 2014-2015 yıllarında Türkiye Büyük Millet Meclisi’nde Milletvekili Danışmanı olarak çalıştı. 2016 yılında Aliağa Belediyesi’nin “Aliağa Kent Kitaplığı” projesinde görevlendirildi.

2017 yılı Kasım ayında Sosyal Kültürel ve İdari İşler Müdürlüğü görevine atandı. 2019 Kasım ayından bu yana Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü görevini sürdürmektedir.

Bilgi İşlem Müdürlüğü

Aliağa Belediyesi Bilgi İşlem Müdürlüğü, 03.09.2019 tarih ve 350 sayılı Belediye Meclis kararı ile kurulmuş olup, 03.12.2019 tarih ve 429 sayılı Meclis kararı ile Yönetmeliği onaylanmıştır.

Belediye hizmetlerini etkin ve verimli kılabilmek amacıyla sistem otomasyonunu kurmak ve gelişen teknolojiyi takip ederek bilgisayar ağını tüm birimlere yaymak müdürlüğün ana görevidir. Veri tabanı sistemlerinin kurulması, yönetilmesi, performans ayarlarının yapılması ile yazılım, donanım ve program ihtiyaçlarını temin etmek ve güncellemek Bilgi İşlem Müdürlüğü'nün yürüttüğü görevler arasındadır.

Belediyemizin, kurum personellerine internet, e-posta ve paylaşım klasörü erişimlerinin verilmesi ve e-posta güvenliğinin sağlanması konusunda çalışır. Belediyemizin ağ altyapısının yapılandırılması ve sürekliliğinin sağlanmasında ve mevcut ağ altyapısı alanında tüm kablolama işlemlerinin gerçekleştirilmesinde görevli olup güvenlik duvarı ve içerik filtreleme işlemleri ile belediyemizde “Güvenli İnternet” bağlantısı sağlanması konusunda etkin olarak çalışır. Belediye otomasyonu ile birlikte tüm müdürlüklerin hizmetlerinde talep edilen süreçler ve ihtiyaçlar doğrultusunda, yazılım ekibi yazılım çalışmalarını yürütür. Geliştirilmiş yazılımların bakım, güncelleme ve desteğinin sağlanması konusunda görevlidir.

BİLGİ İŞLEM MÜDÜRLÜĞÜNÜN GÖREVLERİ

  • Kurum bünyesinde ihtiyaç duyulan ve bilgi sistemleri marifetiyle sağlanabilecek her konuda gerekli bilginin, doğru, istenilen düzey, nitelik ve zamanında elde edilmesini sağlamak.
  • Bilgi Sistemi içerisinde kullanılan verilerin güncel tutulması ile ilgili olarak; saha taraması, kamu kurum kuruluşları ile veri alış verişi ve koordinasyonu, müdürlükler arası koordinasyonun sağlanması, mal ve hizmetlerin satın alınması ile ilgili tüm işlemleri gerçekleştirmek.
  • Belediyenin tüm birimlerinde bilgisayar destekli kaliteli hizmet sunmak amaç ve hedeflerine göre ihtiyaç duyulan yazılımları ve donanımları temin etme gerekli sistemi kurma ve de tüm belediyedeki yazılım ve donanımların işleyişini sağlamak.
  • Belediye birimleri tarafından kullanılmakta veya kullanılacak olan tüm yazılım ve donanımların koordinesini sağlamak ve verimli bir şekilde uygulamasını yapmak ve yaptırmak, sistemin her an faal olmasını, günlük haftalık ve aylık olarak sürekli yedeklenmesini sağlamak.
  • Belediyenin bilişim sistemleri altyapısını kurmak, yürütmek, yönetmek, gereken sistemlerin tedarik ve bakımlarını gerçekleştirmek.
  • Belediyenin ihtiyaç duyduğu telekomünikasyon sistemlerinin yönetim, temin, tesis, bakım ve onarımlarını yerine getirmek
  • Belediye de kurulu Bilişim Sistemlerinin verimli ve doğru kullanılabilmesi amacıyla; Belediye personeline kurum genelinde eğitim verilmesini veya düzenlenmesini sağlamak.
  • Belediyenin Bilgi Güvenliği politikalarını oluşturmak. Güncellenen mevzuatlar ve teknik gereklilikler nedeniyle yapılması gereken çalışmaları koordine etmek, hayata geçirmek.
  • Bilgi Güvenliği politikası çerçevesinde kurum içi farkındalığın arttırılmasına yönelik eğitimler ve teknik çalışmaları yerine getirmek.
  • Kullanıcılara ait kullanım kayıtlarını ilgili yasal mevzuatlar çerçevesinde saklamak, kontrol etmek, gerekli durumlarda kurum güvenliği için önlem almak.
  • Yönetim Bilgi Sistemlerini, Elektronik Arşiv Sistemlerini ve Kent Bilgi Sistemlerini oluşturmak, yönetilmesini ve kullanılmasını sağlamak.
  • Belediye ihtiyaçları ve mevzuat güncellemeleri doğrultusunda sistem analizi, program yazımı ve sistem yatırım araştırmaları yapılmasını ve ihtiyaçların giderilmesini sağlamak.
  • Belediyede kullanılmakta olan donanımları ve uygulamaları koordine etmek ve verimli bir şekilde çalışır lığını sağlamak. İhtiyaç duyulan donanımların yenilenmesi bakımını uygulamaların yazımını veya teminini gerçekleştirmek.
  • Bilişim teknolojisindeki gelişmelere uygun olarak elektronik bilgi, belge ve iş akışı düzenini kurmak, buna yönelik yazılımları geliştirmek veya sağlamak.
  • Mevzuatlar çerçevesinde kurum dışı paydaşlarla bilişim sistemleri entegrasyonu, bilgi paylaşımı iş ve işlemlerini yerine getirmek.
  • Yönetim Bilgi Sistemleri, Kent Bilgi Sistemleri Elektronik Arşiv Sistemlerinin uygulamalarının E-Devlet stratejileri kapsamında yayınını yapmak ve gerekli güncellemeleri takip etmek.
  • Yönetim Bilgi Sistemleri Elektronik Arşiv Sistemi ve Kent Bilgi Sistemi uygulamalarıyla ilgili, proje ve işlemler doğrultusunda müdürlük personeline eğitimlerin verilmesini, veri girişlerinin kontrol ve takip edilmesini sağlamak.
  • Belediye hizmetlerinin sunulması amacıyla, ihtiyaç duyulan web siteleri ve mobil uygulamaları yapmak, yaptırmak, bakımlarını ve işletilmesini sağlamak.
  • Akıllı Şehircilik, Yönetilebilir Şehir uygulamaları konusunda çalışmalar yapmak.
  • Yürürlükteki mevzuata göre Belediyenin fiziksel ve elektronik arşivlerin yönetilmesi, üretilmesi ve saklanması; fiziksel ve elektronik arşivlerin belediyenin müdürlük ve personeline verilen yetki dâhilinde kullandırılması için gereken çalışmaları yapmak.
Fahrettin Akış

1980 Manisa Doğumludur. İlk, Orta ve Lise öğrenimi Manisa da tamamladı. Süleyman Demirel Üniversitesi Bilgisayar Programcılığı bölümü ve Anadolu Üniversitesi İşletme Fakültesi mezunudur. 2000 ve 2014 yılları arasın PETKİM Petrokimya Holding A.Ş Bilgi İşlem Müdürlüğü bünyesinde Sistem ve Network Uzmanı ve Endüstriyel Otomasyon Sistemleri Uzmanı olarak çalışmıştır. 2014 yılı Mayıs ayından itibaren Aliağa Belediyesi’nde Özel Kalem Müdürü olarak görev yaptı. 2019 Kasım ayı itibariyle Aliağa Bilgi İşlem Müdür Vekili olarak görevine devam etmektedir.

Evli ve 1 çocuk babasıdır.

Çevre Koruma Ve Kontrol Müdürlüğü

Çevre Koruma ve Kontrol Müdürlüğümüz 2872 sayılı Kanunun çerçevesinde, çevremizi tehdit eden her türlü tehlikelerde ve kirliliklerle mücadele edip geleceğimizin mirasçıları olan çocuklarımıza yaşanabilir bir çevre bırakmak amacıyla hizmet vermektedir.

Müdürlüğümüz; Sağlıklı, güvenli ve sürdürülebilir bir kentsel yaşam için Hızlı nüfus artışı ve buna bağlı olarak enerji, eğitim, çarpık kentleşme, sağlıksız sanayileşme; artan görüntü, gürültü, hava, su kirlilikleri gibi, kentimizde yaşayanları birinci derecede etkileyen çevresel faktörlerin olumsuz etkilerini gidererek, modern kent anlayışı bilincinin ilçemizde yerleşmesinin sağlanması, İlçemizde geri dönüşüm özelliğine sahip tüm atıkların kaynağında azaltılarak üretiminden bertarafına kadar doğrudan veya dolaylı bir biçimde alıcı ortama verilmesinin önlenmesi, eğitim çalışmalarıyla toplum bilincinin geliştirilmesi ve bu duyarlı yaklaşımın kalıcı alışkanlıklar haline getirilmesi hedeflerini gerçekleştirmek için çalışmaktadır.

Çevre Koruma ve Kontrol Müdürlüğümüz 5199 sayılı Kanun çerçevesinde sokakta bulunan tüm hayvanların yaşam kalitesini yükseltmek, aşı, beslenme ve barınak sorununu ortadan kaldırıp Avrupa normları sevisine getirmek amacıyla da çalışmalar yürütmektedir.

Çevre Koruma ve Kontrol Müdürlüğümüz; 1 Müdür, 3 Ruhsat ve Denetim personeli, 5 Çevre Koruma ve Kontrol personeli, 8 Veterinerlik personeli olmak üzere 17 personelden oluşmaktadır.

 

İşyeri Açma ve Çalışma Ruhsat Başvuru Evrak Listesi

Yeni bir işyeri açılışında ruhsat alımı işlemlerini yürütebilmeniz için gerekli evrak listesi aşağıda belirtilmiştir. İlgili kategorideki evrak listesini indirip evrakları hazırlayarak Belediyemize başvurabilirsiniz. 

Not: Evrakların asıllarının yetkili İdareye gösterilmesi şarttır. İşyerinin faaliyetine ve konumuna göre ilgili kurum ve kuruluşlardan görüş istenebilmektedir. Tüzel işletmelerde başvuruya gelen kişinin şirketin imza sirkülerinde belirtilen kişi olması, gerçek kişilerde işletme yetkilileri veya işletme adına yetkili kişilerin noter onaylı vekaletnamesi sunması gerekmektedir.

İşyerinin kapatılması durumunda İşyeri Açma ve Çalışma Ruhsatının aslı ile ALİAĞA BELEDİYESİ Çevre Koruma ve Kontrol Müdürlüğü'ne başvuru yapılması gerekmektedir.

Tüm soru ve bilgi ihtiyaçlarınız için lütfen bizi arayın : 0 232 399 00 00-1071

Ozan Turan

1982 yılında Rize’nin Pazar ilçesinde doğdu. İlk, orta ve lise öğrenimini Karadeniz Ereğli’de KDZ Ereğli Anadolu Lisesinden mezun olarak tamamladı. İstanbul Teknik Üniversitesi Çevre Mühendisliği Bölümünü bitirdi. 2 yıllık Adalet bölümü mezunu da olan ve İngilizce bilen Turan, lisans eğitiminin ardından aynı üniversitede Kalite Yöneticiliği sertifika programını tamamladı.

Okul yıllarında profesyonel olarak yelken sporu yaptı ve çeşitli ulusal şampiyonalarda ödüller kazandı.

2006 yılında özel sektörde işe başladıktan kısa bir süre sonra İstanbul Büyükşehir Belediyesi Çevre Koruma Müdürlüğünde göreve başladı ve yaklaşık 10 yıl farklı bölgelerde saha mühendisi olarak görev yaptı. 2016 yılından buyana Aliağa Belediyesi Çevre Koruma ve Kontrol Müdürlüğü görevini yerine getirmekte olan Ozan Turan evli ve 2 erkek çocuk babasıdır.

Destek Hizmetler Müdürlüğü

Destek Hizmetler Müdürlüğü, 03.07.2005 tarih ve 5393 sayılı Belediye Kanununun 48. ve 22/02/2007 tarihli 26442 sayılı Resmi Gazetede yayımlanarak yürürlüğe giren “Belediye ve Bağlı Kuruluşları İle Mahalli İdare Birlikleri Norm Kadro İlke Ve Standartlarına Dair Yönetmelik” hükümlerine dayanarak Aliağa Belediye Meclisinin 09.03.2007 tarih ve 4/12 sayılı kararı gereğince kurulmuştur.

Destek Hizmetler Müdürlüğü'nde 6 Memur, 1 Aliağa Belediyesi Personel Ltd. Şti personeli hizmet vermektedir.

Müdürlük

  • İhale İşleri Birimi
  • Satın alma Birimi'nden oluşur.

Destek Hizmetler Müdürlüğü, Müdürlükler tarafından ihtiyaç duyulan mal ve hizmet alımları ile yapım işlerinin; 4734 Sayılı Kamu İhale Kanunu ve 4735 Sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanunu çerçevesinde ihale ve doğrudan temin yoluyla temin ederek, kamu hizmetlerinin etkin, verimli ve düzenli bir şekilde yürütülmesini sağlama konusunda faaliyet sürdürür. 

Ahucan Peker

1976 yılında Ankara’da doğdu. Trakya Üniversitesi Ziraat Mühendisliği ve Anadolu Üniversitesi Kamu Yönetimi mezunudur. Devlet memurluğuna İzmir İl Emniyet Müdürlüğünde polis memuru olarak başladı. Daha sonra İzmir Karşıyaka İlçe Nüfus Müdürlüğü ve İzmir  Valiliği’nde görev yaptı. Aliağa Belediyesi’nde Mali Hizmetler Müdürlüğü yaptı. 2019 yılından bu yana Destek Hizmetler Müdürü olarak görev yapmaktadır.

Evli ve 1 çocuk annesidir. 

Emlak ve İstimlak Müdürlüğü

Emlak ve İstimlak Müdürlüğü 27.11.2011 tarih ve 28125 sayılı Resmi Gazetede yayımlanan Belediye ve Bağlı Kuruluşları ile Mahalli İdare Birlikleri Norm İlke ve Standartlarına Dair Yönetmelik'e istinaden Belediye Meclisimizin 05.11.2013 tarih ve 204 sayılı kararı ile ihdas edilmiştir.

Müdürlüğümüz, 

  • Emlak ve İstimlak Birimi
  • İmar Uygulama Birimi 

olmak üzere 2 ana birimden oluşmaktadır.

Müdürlükte; 1 Müdür, 1 Şef, 1 Memur, 2 Harita Teknikeri, 1 Sözleşmeli Personel, 3 Aliağa Belediyesi Personel Ltd. Şti personeli bulunmaktadır.

Belediyemize ait taşınmaz malların envanterinin tutulması, 2886 sayılı Kanuna göre satış ve kiralama işlemlerinin yürütülmesi, Belediyemizin ihtiyaç duyduğu hallerde özel ve tüzel kişilerden taşınmaz mal satın alınması, kiralaması, trampa yapılması, intifa, irtifak hakkı tesisi ve tahsis işlemlerinin yanısıra belediyemizin hüküm ve tasarrufu altında bulunan taşınmazlara ilişkin ecrimisil ve tahliye işlemlerinin yürütülmesi, 2942 sayılı Kamulaştırma Kanunu, 775 sayılı Gecekondu Kanunu, 4706 sayılı Hazineye Ait Taşınmaz Malların Değerlendirilmesi ve 2981 sayılı İmar Affını Kanunu kapsamındaki işlemleri yürütmek Emlak ve İstimlak Biriminin ana görevleridir.

2019 yılında müdürlüğümüz bünyesinde oluşturulan “İmar Uygulama” Biriminde ise; 3194 sayılı İmar Kanununun 16-17 ve 18. Madde uygulamalarının yapılmasının yanısıra, ilgili müdürlüklerden gelen yoldan ihdas, sınır düzeltilmesi vb. işlemler yürütülmektedir.

Şirin Ertem

1980 yılında Çanakkale de doğdu. İlk, orta ve lise öğrenimini Aliağa’da tamamladıktan sonra 2003 yılında Antalya Akdeniz Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Kamu Yönetimi bölümünden mezun oldu. Mezuniyetin ardından 2 yıl Aliağa’da bir demir çelik fabrikasında İnsan Kaynakları ve İdari İşler Sorumlusu olarak çalıştı. 2007 yılında Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü’ne bağlı Edremit Tapu Müdürlüğünde memuriyete başladı. İzmir Tapu ve Kadastro Bölge Müdürlüğünde görev yaparken 9 Eylül Üniversitesi Hukuk Fakültesinden mezun oldu. 2019 yılında kurumlararası geçiş yolu ile Aliağa Belediyesi’ne naklen atandı. Halen Emlak ve İstimlak Müdürlüğünde Müdür vekili olarak hizmet vermektedir.

Fen İşleri Müdürlüğü

Aliağa Belediyesi’nin amaçları, prensipleri ve politikaları çerçevesinde görevi, İlçemizin doğal, tarihi ve, İlçemizin doğal, tarihi ve kültürel değerlerini koruyarak kentsel ve sosyal gelişme sürecinde ihtiyaç duyulan alt ve üst yapı yatırım faaliyetlerini ve hizmetlerini halkımızın kullanımına çağdaş ve kaliteli olarak sunmaktır.

Fen İşleri Müdürlüğü 2020 yılında 66 personel ile hizmet vermekte olup; Bu personelin 8’i memur, 58’i Aliağa Belediyesi Personel Ltd. Şti personeli statüsünde çalışmaktadır.

FEN İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ OLARAK YAPILAN FAALİYET VE HİZMETLER;

  • Aliağa İlçe sınırları içerisinde kalan cadde, sokak, yol ve meydanların düzenlenmesi, bunlara ait alt ve üst yapı ihtiyaçlarını karşılamak, imar planında açılması öngörülen imar yollarını açmak.
  • İhtiyaç duyulan belediye hizmet binaları, kültür merkezleri, spor merkezleri, yaşam merkezleri, bilgi evleri, kadın sığınma evleri, öğrenci konuk evleri, katlı oto park yapıları, spor tesisleri, muhtarlık binaları, sağlık ocağı v.s. yapıları projelendirip yapmak.
  • İhtiyaç halinde betonarme istinat duvarları, dekoratif taş duvar, beton ve/veya doğal malzeme kullanarak yol tretuvar düzenlemesi yapmak.
  • Üst yapısı deforme olmuş asfalt kaplamalı yolların asfalt kaplamalarını yapmak, korunması gereken kültür varlıklarının ihtiyaç halinde restorasyonunu yapmak.
  • Ham yollarda gerekli kırmızı yol kodunun verilmesi.
  • İlçemizdeki mevcut okulların ve dini tesislerin bakım onarımına katkıda bulunmak temel görevleri arasında olup, bu çerçevede sağlıklı yaşanabilir bir kent olması için her türlü çalışmayı yasalar kapsamında yapma sorumluluğunu üstlenir.
Devrim Rıfat Kaya

1976 yılında Mardin’de doğdu. 1979  yılında babasının PETKİM’de işe başlamasından dolayı Aliağa’ya yerleşti. İlkokul Namık kemal İlkokulunda, ortaokul ve liseyi Aliağa Lisesinde tamamladı. Dumlupınar Üniversitesi İnşaat Mühendisliği bölümünden mezun oldu.

Askerliğini asteğmen olarak Kıbrıs’ta tamamladı. Özel sektörde ve yurtdışı projelerinde teknik ofis mühendisi olarak görev yaptıktan sonra 2011 yılında Aliağa Belediyesinde Fen İşleri Müdürlüğünde inşaat mühendisi olarak çalışmaya başladı.

2020 yılından bu yana Aliağa Belediyesi Fen İşleri Müdürü olarak görev yapmaktadır.

Evli ve 2 çocuk babasıdır. 

Hukuk İşleri Müdürlüğü

Aliağa Belediyesi Hukuk İşleri Müdürlüğü, Belediye kamu tüzel kişiliğinin tüm hukuksal sorunlarına yürürlükteki mevzuat hükümlerine göre Belediye Başkanınca verilen yetki sınırları içinde çözümler getirmekle görevli olup, tüm yargı mercileri önünde Belediye Başkanı adına Belediye tüzel kişiliğini temsil etmek, dava açmak, açılan davalarda gerekli savunmaların hazırlanmasını sağlamak,  leh ve aleyhte açılan icra takiplerini ve tüm hukuki işlemlerin yürütülmesini sağlamakla yükümlüdür. 

Başkanlık Makamı ve Belediye Birimlerinin çözemedikleri, tereddüde düştükleri hususlarda görüş bildirir. Yönetmelik ve yönerge taslakları hazırlamak ya da diğer birimlerce hazırlanan taslakları hukuksal açıdan gözden geçirmek işlerini yürütür. Belediyenin menfaatlerini koruyucu, anlaşmazlıkları önleyici hukuki tedbirlerin alınmasına, anlaşma ve sözleşmelerin bu esaslara uygun olarak yapılmasına yardımcı olur. Hukuki iş ve işlemlerin yürütülmesinde; adaletli, eşit, objektif ve tarafsızlık içinde hareket etmeyi esas alır.

Müdürlükte 2 Avukat ve 2 büro personeli olmak üzere 4 personel görev yapmaktadır. 
 

Gupset Atabek Bildirici

1984 yılında Sinop’ta dünyaya geldi. İlköğretim ve lise öğrenimini Sinop’ta tamamladı. 2006 yılında Ankara Üniversitesi Hukuk Fakültesinden mezun oldu. Mezun olduktan sonra bir müddet serbest avukatlık yaptı. 2011 yılında Aliağa Belediyesi Hukuk İşleri Müdürlüğünde göreve başlamış olup, 06.09.2019 tarihinden itibaren Aliağa Belediyesi Hukuk İşleri Müdürü olarak görevine devam etmektedir.

Evli ve bir çocuk annesidir.

İmar ve Şehircilik Müdürlüğü

İmar ve Şehircilik Müdürlüğü; Belediyemiz sınırları içinde yer alan inşaat ve tadilat ruhsatı almak isteyen imarlı arsaların onaylı uygulama imar planı kararları doğrultusunda imar durumu belgesini düzenlemek, yapı ruhsatı verilmesi işlemlerini yürütmek, yapı ruhsatında bulunan vizelerin yerinde kontrolünün yapılması ve verilmesini sağlamakla yükümlüdür.

Ayrıca kat irtifakı, asansör işletme ruhsatı, bina yangın önlemleri raporu düzenlemek, kanal-kaldırım iştirak bedelini hesaplamak ve bedelin taşınmaz malikince yatırılmasını sağlamak, yapı kullanma izni vermek işlerini yürütmek gibi teknik ve uygulamaya dönük görevlerini ilgili kanun, yönetmelik ve mevzuat hükümlerine uygun olacak şekilde yapmaktadır.

Müdürlük; Kat irtifakı, asansör işletme ruhsatı, bina yangın önlemleri raporu düzenlemek, kanal-kaldırım iştirak bedelini hesaplamak ve bedelin taşınmaz malikince yatırılmasını sağlamak, yapı kullanma izni vermek,  Vaziyet planları onayı ve akabinde ilgili mevzuat uyarınca karayolu geçiş izin belgesi düzenlemek, Yapı Denetimi Uygulama yönetmeliği çerçevesinde yapı ruhsatı ile yapı kullanma belgesi sürecinde inşaat takipleri kontrol ve vizelerinin verilmesi, Belediyemizin diğer müdürlükleri ve kamu kurumları ile ilgili kanun ve yönetmeliklere göre görüş alışverişinde bulunmak, kaçak yapı takibi ve yıkım işlerini yürütmek gibi teknik ve uygulamaya dönük görevlerini ilgili kanun, yönetmelik ve mevzuat hükümlerine uygun olacak şekilde yapmaktadır.

Müdürlük 2 Memur, 6 Sözleşmeli Memur ve 15 Aliağa Belediyesi Personel Ltd. Şti Personeliyle faaliyet göstermektedir. 
 

Erdal Yıldırım

1982 yılında Isparta Kayı köyünde doğdu. İlkokulu ve orta öğrenimini doğduğu köyde tamamladı. Liseyi Isparta Teknik Lisesinde tamamladı. Gazi Üniversitesi Teknik Eğitim Fakültesi, Makine Resim ve Konstrüksiyon öğretmenliğinden 2007 yılında mezun oldu.

Mezuniyetinin ardından Enerji Bakanlığı Aliağa Kombine Çevrim ve Gaz Türbinleri Santralında işe başlayarak 2016 Eylül ayına kadar çalıştı. Bu dönemde Celal Bayar Üniversitesi Makine Mühendisliğini de tamamlayıp Makine Mühendisi ünvanını aldı.

Celal Bayar Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsünde Enerji Anabilim dalında yüksek lisans programına devam etmektedir.

Vatani görevini Ankara Polatlı Topçu ve Füze Okulunda yerine getirdi.

2016 Eylül ayında Aliağa Belediyesinde Makine Mühendisi olarak göreve başladı. Çevre Koruma ve Kontrol Müdürlüğünde çalıştı. 2019 yılından itibaren Aliağa Belediyesi İmar ve Şehircilik Müdürü olarak görev yapmaktadır.

Evli ve 2 çocuk babasıdır.

İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü

Aliağa Belediyesi İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü; Belediye hizmet politikası ve stratejilerine uygun olarak insan kaynakları yönetim sisteminin oluşturulması, uygulaması, geliştirmesi ve sürekliliğinin sağlamasından sorumludur. Belediyemizin hizmet kalitesinin artırılması amacıyla hizmet içi eğitim programları belirleyerek gerekli gördüğü personellerin bu eğitimlere katılmasını sağlamakla yükümlüdür.

Müdürlük; 

  • Eğitim Birimi
  • İstihdam Birimi

Birimlerinden oluşmaktadır. 

Müdürlükte; 4 Memur, 6 Aliağa Belediyesi Personel Ltd Şti personeli olmak üzere 10 personel ile hizmet vermektedir.

Müdürlük; Aliağa Belediyesinde yer alan memur, sözleşmeli memur, kadrolu işçi ve Aliağa Belediyesi Personel Ltd.Şti. çalışanlarının özlük işlemlerini ilgili mevzuatlar çerçevesince yerine getirmek, çalışanların kariyer planını, eğitim planını, motivasyona yönelik davranışlarını, performanslarını ve değerlendirmelerini, işe giriş-çıkış ve emeklilik işlemlerini yürütmek konularında hizmet üretir. 
 

Melis Erkoç

2005 yılı 9 Eylül Üniversitesi Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri Bölümü mezunudur. Mezuniyetin sonrasında aynı yıl bir özel istihdam bürosunda İşe Alım Uzmanı olarak göreve başladı. 2007 yılına kadar çeşitli kademelerde özel sektör için işe alım ve seçme-yerleştirme konusunda çalıştı. Bir fabrikada Grup İnsan Kaynakları Uzmanı olarak görev yaptı.  2007-2009 yılları arasında beyaz eşya sektöründe faaliyet gösteren bir şirkette Grup İnsan Kaynakları Uzmanı olarak çalıştı. 2009 yılında otelcilik sektörüne geçti. Yaklaşık 10 yıl, insan kaynaklarının farklı kademelerinde görevine devam etti. 2019 yılından itibaren İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdür Vekilliği görevini sürdürmektedir.

İşletme ve İştirakler Müdürlüğü

Müdürlüğümüz; Belediye ve Bağlı Kuruluşları ile Mahalli İdare Birlikleri Norm Kadro İlke ve Standartlarına dair Yönetmelik Hükümlerine dayanılarak Aliağa Belediye Meclisinin 01.03.2011 tarih ve 45 sayılı kararı gereğince İşletme Müdürlüğü olarak kurulmuş, 07.01.2020 tarih ve 22 sayılı Meclis kararı ile adı İşletme ve İştirakler Müdürlüğü olarak değiştirilmiştir. 
Müdürlük; 1 Müdür, 2 Şef, 1 Memur, 1 Mühendis, 1 Vhki, 1 Şoför, 30 Şirket personeli ile hizmet vermektedir.   

Müdürlüğümüzün teşkilat yapısı;  

  • İdari İşler 
  • İşletme ve Ulaştırma
  • Atölye ve Teknik İşler
  • Belediye İştirakleri ve Bağlı Ortaklıklar 

Birimlerinden meydana gelmektedir.

  • İşletme ve İştirakler Müdürlüğümüz, kendisine bağlı olan birimlerin mal ve hizmet taleplerini, doğrudan temin ve ihale yoluyla, 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu ve diğer ilgili mevzuat çerçevesinde yer alan hükümler doğrultusunda karşılamakta, Başkanlıkça kurulması kararlaştırılan işletme ve iştiraklerin kuruluş, işleyiş ve her türlü iş ve işlemleri yürütmektedir. 
  • Bununla birlikte;  Belediyemizin envanterinde bulunan tüm araç-iş makinalarının; planlı/plansız bakım, onarım, arıza bulma/giderme iş ve işlemlerini yapmak veya ilgili harcama kalemlerini kullanarak yaptırmak, zorunlu trafik sigortası, fenni muayene ve trafik tescil işlemleri yürütmekte, ilgili araçları, kurum içi ve kurum dışından yapılan talepler doğrultusunda sevk ve idare etmek, araçlar ile ilgili yapılan tüm iş ve işlemlerin takip ve kontrolünü sağlamaktadır. Ayrıca Belediyemizin iştiraki veya ortakların kuruluş ve şirketlerle ilgili iş ve işlemleri takip edip, yerine getirmekte, bu şirketlere ilişkin yazışmalar yapıp, genel kurullarını takip etmektedir.

          
 

Sait Eslek

1985 Aliağa doğumludur. İlk ve Orta öğrenimini Aliağa’da tamamladı. 2006 yılında Ege Üniversitesi, Bergama Meslek Yüksekokulu, Elektrik bölümünü bitirdi. 2007-2016 yılları arasında sırasıyla 2’nci Ana Jet Üs Komutanlığı (Çiğli/İzmir) ve 8’nci Ana Jet Üs Komutanlığında (Diyarbakır/Bağlar) Jet Uçak Mekanik Teknisyeni olarak görev yaptı.

Lisans öğrenimi 2011 yılında Anadolu Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümünde tamamladı. 2017 yılında Aliağa Belediyesinde çalışmaya başladı. 2018 yılında 657 sayılı D.M.K.nun ilgisi maddesi uyarınca Zabıta Müdürlüğü bünyesine Zabıta Memuru olarak atandı. 2019 yılı itibariyle İşletme ve İştirakler Müdür Vekili görevini yürütmektedir. Evli ve 2 kız çocuk babasıdır.

Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü

Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü, Aliağa Belediyesi bünyesinde kurulmuş olup, Aliağa Belediye sınırları içerisinde 5393 sayılı yasanın 14. maddesinde sayılan asli görevlerin yanında bilimsel, tarihi, kültürel, sportif, eğitim ve sanata yönelik, iç dış turizm, tanıtım ile ilgili her türlü sosyal kültürel etkinlik ve faaliyetlerde bulunmak üzere kurulmuştur.

Müdürlük; 1 Müdür, 5 Memur, 43 Özel Güvenlik Personeli, 185 Aliağa belediyesi Personel ltd. Şti personeli olmak üzere toplam 223 personel ile hizmet vermektedir.  

Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğünün teşkilat yapısı aşağıdaki gibidir.

  • Müdür
  • Ofis Birimi
  • Spor Birimi
  • Mesleki Eğitim Birimi
  • Kültür Sanat Birimi
  • Bilgi Evleri ve Kütüphaneler Birimi
  • Engelli Koordinasyon Birimi
  • Sosyal Yardım Birimi
  • Sağlık Merkezi Birimi
     
Serap Cerrahoğlu

1976 Aradahan doğumludur. Eğitim öğretimini İzmir'de tamamladı. 1998 yılında özel bir şirkette Halkla ilişkiler Müdürlüğü departmanında iş hayatına başladı. 2001 -2014 yıllarında bir kamu kuruluşunda çalıştı.  2014 yılından itibaren Aliağa Belediyesi'nde görev yapmaktadır. Evli ve 2 çocuk annesidir. 2019 yılından itibaren Kültür ve Sosyal İşler Müdür Vekilliği görevini sürdürmektedir.

Mali Hizmetler Müdürlüğü

Aliağa Belediyesi Mali Hizmetler Müdürlüğü 5393 Sayılı Belediye Kanunu, 2464 Sayılı Belediye Gelirleri Kanunu, 6183 Sayılı Amme Alacakları Tahsili Usulü Hakkındaki Kanun, 5018 sayılı Kamu Mali Yönetimi ve Kontrol Kanunu kapsamında;

  • Belediyenin bütçe kesin hesabı ve mali istatistikleri hazırlamak, muhasebe hizmetleri ile mali iş ve işlemleri yürütmek ve sonuçlandırmak.
  • Belediyemiz sınırları içerisinde; vergi alınmasını gerektirir faaliyette bulunan mükelleflerimizin kanuni mevzuattan kaynaklı tüm vergilerinin tarh, tahakkuk, tahsil ve takip işlemlerini yapmak.
  • Öz kaynaklarını verimli ve etkili bir şekilde yöneterek gelir ve giderlerin yönetimsel ve yasal yükümlülükleri açısından en ekonomik biçimde yapılmasını sağlamak.
  • Belediyenin finansal kaynağını doğru ve rasyonel bir biçimde değerlendirmek,

görevlerini yürütür.

Müdürlük, Sayıştay ile Çevre ve Şehircilik Bakanlığı Müfettişlerinin denetim ve kurumlarına hesap vermekle yükümlüdür.

Haydar Umus

1986 yılında Van/Bahçesaray doğumludur. İlk ve orta öğrenimini Van’da tamamladı. 2010 yılında Marmara Üniversitesi Ekonometri Bölümünden “İstatistikçi” olarak mezun oldu. 2010- 2019 yılları arası Eyüpsultan Belediyesi Mali Hizmetler Müdürlüğünde görev yaptı. 2019 yılında naklen atama ile Aliağa Belediyesi’nde göreve başladı. 2019 yılından bu yana Aliağa Belediyesi Mali Hizmetler Müdürü olarak görev yapmaktadır.

Muhtarlık İşleri Müdürlüğü

Muhtarlık İşleri Müdürlüğümüz; İlçemiz sınırları içerisinde bulunan muhtarlıklarla iletişim içinde bulunarak kamu hizmetlerinin etkin, verimli güvenli bir şekilde sunulmasını sağlamak amacıyla çalışmalarını yürütür.

Müdürlüğümüz;

  • Muhtarlıklardan gelen başvuruları değerlendirerek birimler arasında koordinasyonu sağlamak,
  • 20.02.2015 tarih ve 2015/8 sayılı Başbakanlık Genelgesi gereği, Muhtarlık bilgi sistemi aracılığıyla elektronik ortamda gelen başvuruları almak ilgili birimlere iletmek ve takibini yapmak
  • 5393 ve 5216 sayılı yasalar olmak üzere ilgili tüm mevzuat hükümleri gereği görev alanına giren iş ve işlemleri, mevzuata uygun olarak yürütmek.

İş ve işlemlerini Aliağa Belediye Başkanı’nın vizyon, hedef ve stratejisi doğrultusunda yerine getirir.  

Handan Çetiner Şirin

1972 Sivas Gemerek doğumludur. Lise eğitimini Aliağa’da tamamladı. Anadolu Üniversitesi Sosyoloji bölümü mezunudur. 1993 yılında Aliağa Belediyesi’nde Zabıta Memuru olarak memuriyete başladı. Belediyenin birçok servisinde memurluk ve şef görevlerinde çalıştı. Park Bahçeler Müdürlüğünün ardından 2019 yılına kadar Temizlik İşleri Müdürü olarak görev yaptı. 15 Ağustos 2019 tarihinden itibaren Muhtarlık İşleri Müdürlüğü görevini yürütmektedir.

Evli ve bir kız çocuğu annesidir.

Özel Kalem Müdürlüğü

Aliağa Belediyesi Özel Kalem Müdürlüğü, kamu hizmetlerinin sunumu ile verilen hizmetlerin kalitesini arttırmak ve Aliağalı vatandaşlarımızın beklenti ve ihtiyaçlarını karşılamak için Başkanlık makamının direktif ve talimatları ile gerekli tüm koordinasyon çalışmalarını yapmaktadır.

Özel Kalem Müdürlüğünde 1 Sözleşmeli Memur, 13 Aliağa Belediyesi Personel Ltd. Şti Personeli çalışmaktadır.

Özel Kalem Müdürlüğü; Başkanlık makamının emir ve direktifleri doğrultusunda;

  • Başkanın ziyaret, davet, karşılama, ağırlama, uğurlama, açılış, milli ve dini bayramlar ile mahalli kurtuluş günleri gibi Aliağa ilçesi için önem taşıyan günlerde düzenlenen organizasyonlarda her türlü protokol ve törenleri düzenlemek, etkinliklerin zaman ve yerlerini Başkan’a bildirmek, bu gibi törenlere Başkan’ın iştirak etmesini temin etmek, Başkan’ın iştirak edemediği program, tören vs.lerde başkan adına katılacak ismi belirlemek ve protokol gereklerini yerine getirmek.
  • Başkan’ın günlük, haftalık ve aylık çalışma programını hazırlamak, randevu taleplerini değerlendirip programa almak ve telefon görüşmelerini sağlamak,
  • Başkan’ın zamanını planlamasına yardımcı olmak için gerekli tüm işlemleri yapmak.
  • Randevu günleri ve/veya diğer günlerde vatandaşlar, kurumlar ve tüzel kişilerin temsilcileri veya kurum içinde görüşmek isteyen personelin Başkan’la görüşmelerini sağlamak.
  • Başkan ve Belediye birimleri arasında koordinasyonun temini için gerekli işlemlerin yapılmasını takip etmek.
  • Çeşitli toplantılar düzenlemek,
  • Belediye birimlerinin aylık faaliyet raporlarını hazırlamak,
  • Stratejik plana, yıllık performans programına, yatırım programına ve müdürlük bütçesine uygun olarak çalışmalarını yürütmek.
  • Başkanlık tarafından organize edilen toplantı ve davetlerle ilgili resmi prosedürü sağlamak ve Belediye Bütçesinden Temsil, Ağırlama ve Tören Giderleri Yönergesine ve diğer yasal mevzuata uygun olarak harcamaları yapmak.
  • Belediyeye ziyaret için gelen temsilci ve misafirleri ağırlamak için gerekli düzenlemeler yapmak,
  • Başkanın çalışma programını düzenlemek,
  • Halk günlerinde başkanı ziyarete gelen vatandaşların gerekli kayıtlarını tutarak şikâyet, dilek ve önerilerin ilgili birime gönderilmesini ve sonuçlandırılmasını sağlamak,
  • Müdürlüğe ulaşan haberleri ve bilgileri değerlendirerek en hızlı şekilde ilgililerine ulaştırmak.
  • Başkan tarafından yapılacak sunumlarda gerekli hazırlıkları yapmak.
  • Müdürlüğün faaliyet konularına ilişkin mevzuatı takip etmek ve mevzuatın gereklerini süresi içerisinde yerine getirmek.
  • Kent Konseyi, Dernekler, Odalar vb. STK’lar ile katılımcılığın arttırılmasına yönelik çalışmalar yapmak.
  • Başkan, başkan yardımcıları, başkan danışmanları, şoförleri ile başkan yardımcıları ve başkan danışmanlarının yönetici asistanlarının iş ve işlemlerini takip etmekle

görevlidir.

 

 

Osman Küçükalioğlu

1990 Giresun doğumludur. İlk ve Orta öğrenimini Trabzon’da tamamladı. Trabzon Yunus Emre Lisesi mezunudur. 2010-2012 yılları arasında Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi’nde Muhasebe ve Vergi Uygulamaları bölümünde öğrenim gördü. Ardından Dokuz Eylül Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Maliye bölümünde Yüksek Öğrenimine geçti. 2015 yılında mezun oldu. Askerlik görevini kısa dönem olarak Marmaris Aksaz’da yaptı. 2017-2019 arasında HABAŞ Demir çelik Endüstrisi Şirketinde çalıştı. 2019 yılında Aliağa Belediyesi’ne geçti. Evli ve 1 çocuk babasıdır.

2019 yılından itibaren Özel Kalem Müdür Vekilliği görevini sürdürmektedir.

Park ve Вahçeler Müdürlüğü

Park ve Bahçeler Müdürlüğümüz, Aliağa’nın daha iyi bir görünüm almasına yardımcı olurken diğer yandan vatandaşlarımızın ihtiyaçlarına karşılık vermek üzere, dinlenme, gezinti, park ve çocuk oyun alanları, yeşillendirilmiş alanların çoğaltılması gibi işlevleri gerçekleştirmek için çalışır.

Müdürlük;

Aliağa’nın tarihi, kültürel ve sosyal zenginliklerine sahip çıkmak, doğal ortamını zenginleştirmek, kentin nüfus yoğunluğu, ihtiyaçları, sağlıklı kent kriterleri dikkate alınarak, Aliağa Belediyesi sorumluluk ve yetki alanında bulunan park, bahçe, yeşil alan, yol, kavşak ve refüjlerin, dinlenme, spor, eğlenme gibi toplumun rekreasyon faaliyetlerini gerçekleştirebileceği, sosyal yaşam kalitesini artıran, ergonomik, sürdürülebilir çevre, sağlıklı ekosistem ve estetik yaşam alanlarını oluşturmayı amaçlayan yapısal ve bitkisel projeler üretmek, uygulamak ve korunması için kentsel koruma politikalarının geliştirilmesini sağlamak, konu ile ilgili kısa, orta ve uzun vadeli hedefler, projeler geliştirmeyi amaç hedef edinmiştir.

Park ve Bahçeler Müdürlüğümüz, Aliağa Belediye Başkanlığının vizyon, hedef ve Stratejik planlamasına göre çalışmalarını sürdürmektedir.

Adil Çağlar

1973 yılında İstanbul’da doğdu. 1994 yılında Atatürk Üniversitesi Ziraat Fakültesi Tarım Ekonomi bölümünden mezun oldu. Memurluk hayatına 1997 yılında Siirt ilinde başladı. Sırasıyla Siirt Merkez, Eruh ve Kurtalan ilçelerinde öğretmenlik yaptı. 2003-2015 yılları arasında Tarım ve Orman Bakanlığına bağlı olarak yine sırasıyla; Sarıoğlan İlçe Müdürlüğü, Kayseri Tarım İl Müdürlüğü ve Aliağa İlçe Tarım Müdürlüklerinde Ziraat Mühendisi olarak görev yaptı. 2015 yılı Şubat ayından itibaren Aliağa Belediyesinde çalışmaktadır. 2019 yılından bu yana Park ve Bahçeler Müdürü olarak görev yapmaktadır.

Evli ve 2 çocuk babasıdır.

Plan ve Proje Müdürlüğü

Aliağa Belediyesi Plan ve Proje Müdürlüğü; Planlama Birimi ile Proje Geliştirme ve Kentsel Tasarım Birimlerinden oluşmaktadır. Müdürlük; Müdür, 2 Şehir Plancısı personel, 2 Mimar personel ve 1 Peyzaj Mimarı personelden oluşmakta ve toplamda 6 personel ile hizmet vermektedir.

Müdürlük iş ve işleyiş olarak;

  • 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu,
  • 5393 sayılı Belediye Kanunu,
  • 5216 sayılı Büyükşehir Belediye Kanunu,
  • 3194 sayılı İmar Kanunu,
  • 2981/3290 sayılı İmar Affı Kanunu,
  • 2942/4650 sayılı Kamulaştırma Kanunu,
  • 2863 sayılı Kültür ve Tabiat Varlıklarını Koruma Kanunu,
  • 5366 sayılı Yıpranan Tarihi ve Kültürel Taşınmaz Varlıkların Yenilerek Korunması ve Yaşatılarak Kullanılması Hakkında Kanun,
  • 4734 Sayılı Kamu İhale Kanunu,
  • Büyük Ölçekli Harita Bilgileri Üretim Yönetmeliği,
  • İzmir Büyükşehir Belediyesi İmar Yönetmeliği,
  • Mekânsal Planlar Yapım Yönetmeliği,
  • Planlı Alanlar İmar Yönetmeliği,
  • 6306 sayılı Afet Riski Altındaki Alanların Dönüştürülmesi Hakkında Kanun

ve ilgili diğer kanun ve yönetmeliklere bağlı olarak yerine getirilmektedir.

Planlama Birimimiz;

1/1000 ölçekli Revizyon, İlave, Mevzii, Uygulama imar planlarının gerekli teknik araştırmalarını yaparak Meclise sunmak üzere hazırlanması, gerekli görülen durumlarda 1/5000 ölçekli Nazım İmar Planı veya değişikliği hazırlayarak Büyükşehir Belediyesine sunulması, 1/5000 ve 1/1000 ölçekli imar planları arasında uyumun gözetmesi ve bu ölçeklerdeki planlar arasında etkileşimin ve dönüşümün güncel olarak sağlanması, Belediye sınırları içinde onaylanan imar planlarının sayısal arşivinin oluşturulması, Onaylanan imar planı/plan değişikliklerinin sayısal (dijital) paftalara işlenmesi, Büyükşehir Belediye Başkanlığı tarafından onaylanan imar planı ve plan değişikliklerinin İmar Kanununun 8/b maddesi hükmü doğrultusunda otuz (30) gün süre ile ilan edilmesi (askı) işlemlerinin yerine getirilmesi ve Kentsel dönüşüme ait bilgi, belge ve planları hazırlanması gibi görevleri sürdürmektedir.

Proje Geliştirme ve Kentsel Tasarım Birimimiz;

Belediyemiz tarafından gerekli görülen alanlarda gerçekleştirilmesi planlanan, kentsel, mimari ve peyzaj ölçeğindeki çeşitli projelerin analiz, tasarım, projelendirme, keşif ve uygulama aşamlarında görev yapmaktadır. Kent içerisinde yer alan rekreasyon bölgeleri, pasif yeşil alanların nitelikli hale getirilmesi, tarihi ve doğal sit alanlarının mekansal kalitelerinin arttırılması, kent içi ulaşım iyileştirmeleri ve şehir estetiğinin iyileştirilmesi amacıyla bina, sokak, cadde, mahalle ve ilçe ölçeğinde sağlıklılaştırma projelerinin gerçekleştirilmesi çalışmalarını yürütmektedir.

İlçe bütününde yer alan rekreatif alanlara yönelik kent mobilyaları ve kentsel donatı elemanlarının tasarlanarak uygulanması, belediye sınırları içerisindeki tarihsel, kültürel ve doğal çevrenin ortaya çıkartılması, korunması, işlevlendirilmesi, yaşatılması ve gelecek kuşaklara aktarılmasına yönelik tespit ve değerlendirme çalışmalarını yapmak veya yaptırmak, belediye sınırları içerisindeki belirlenen alanlara çeşitli kentsel tasarım ve mimari proje yarışmalarının açılması ve yarışma süreçlerinin organizasyonunun yapılması da Proje Geliştirme ve Kentsel Tasarım Biriminin çalışma alanları arasında yer almaktadır.

Seçil Öztürk Zenginoğlu

1982 yılı Aliağa doğumludur. İlkokul, Ortaokul ve Lise eğitimini Aliağa'da tamamlamıştır. Ardından Üniversite eğitimini 2003 yılında Dokuz Eylül Üniversitesi Harita ve Kadastro Bölümünden ve 2010 yılında Anadolu Üniversitesi İşletme Bölümünden mezun olarak tamamlamıştır.

2005 yılında özel harita şirketinde şube sorumlusu olarak iş hayatına başlamıştır. 2013 yılında Aliağa Belediyesi Plan ve Proje Müdürlüğünde göreve başlamış olup,  2019 yılından itibaren Plan ve Proje Müdürü olarak görevini yürütmektedir.

Evli ve bir çocuk annesidir.

Temizlik İşleri Müdürlüğü

Aliağa Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü 03.07.2005 tarih ve 5393 sayılı Belediye Kanununun 15/b ve 49 ncu maddesine göre 10.07.2004 tarihli 5216 sayılı Büyükşehir Belediyesi Kanunu ve ilgili diğer mer'i mevzuatlara göre özetle; 

Belediye sınırları içinde temizlik çalışmalarının aksamadan yürütülmesi işlemleri, her türlü evsel nitelikli katı atıkların toplanması, bertaraf tesislerine nakli, cadde ve sokakların süpürülmesi, yıkanması ve dezenfeksiyonunun yapılması, yaşam alanlarının sağlıklı, temiz bir çevre olarak sürdürülebilirliğini sağlamak iş ve işlemlerini gerçekleştirir.

Hüseyin Akar
Tesisler Müdürlüğü

5393 Sayılı Belediye Kanunun 18. Maddesine istinaden,  Belediyemiz Tesisler Müdürlüğü 03.09.2019 tarihinde 351 sayılı Meclis Kararı ile ihdas edilmiştir. 05.11.2019 tarih ve 402 sayılı Meclis  kararı ile   Tesisler Müdürlüğü Yönetmeliği oybirliği kabul  edilmiş  ve yürürlüğe girmiştir.

Yönetmelik gereği,  Belediyemizin genel ihtiyaçlarını karşılamak adına temizlik malzemesi, kırtasiye malzemesi  vb. gibi alımlar, Belediyemize ait hizmet binaları ve diğer sosyal  hizmet binaları ile  alanlarının genel bakım, onarım, tadilat ve tamirat gibi işlerinin yapımı,  jeneratör  bakım ve onarımı  yapılmakta olup, diğer Müdürlüklerle  ile de koordineli olarak çalışılmaktadır.

İbrahim Bozalan

1976 Bergama doğumludur. 2000 yılında Ödemiş Belediyesine Tahsildar olarak atandı. Sırasıyla Yenikent Belediyesinde (Bergama) Başkâtip,  Yenişakran Belediyesinde Muhasebeci olarak görev yaptı. 2013 Yılında Görevde Yükselme Sınavını kazanarak Mali Hizmetler Müdürü olarak atandı.

6360 sayılı yasa gereği 2014 mahalli seçimleriyle Aliağa Belediyesinde göreve başladı. Aliağa Belediyesinde sırasıyla Muhtarlık İşleri Müdürlüğü, İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü ve vekâleten Mali Hizmetler Müdürlüğü görevlerini yürüttü. 2019 yılından Tesisler Müdürü olarak görev yapmaktadır.

Evli ve 3 çocuk babasıdır.

Yazı İşleri Müdürlüğü

Aliağa Belediyesi Yazı İşleri Müdürlüğü dışarıdan gelen bütün yazışmaların kayıt altına alınmasını, ilgili birimlere iletilmesini, cevap verilmesini, Belediyenin diğer birimlerinden dışarıya gönderilecek evrakların kayıt altına alınmasını ve postalanmasını yapar.

Belediyenin karar organları olan Meclis ve Encümenin toplanması, gündem oluşturulması ve karar alınması süreçlerindeki işlemleri yürütür. Ayrıca karar organlarının birbirleri ile belediye başkanının ve belediyenin diğer birimleri ile olan iletişiminin düzenli işleyişini yürütür.

Yazı İşleri Müdürlüğü Görev ve Çalışma Esaslarına Dair Yönetmelik 01.12.2015 tarih ve 307 sayılı Meclis Kararı ile kabul edilmiştir.

Evrak Kayıt Birimi

Belediyemizce Gelen - Giden resmi evrak ve dilekçelerin kayıt altına alınarak ilgili Müdürlüklere havalelerin yapılması, Kurum dışı giden evrakların gönderilmesi sağlanır.

Meclis Büro Birimi

Belediye Meclisi toplantılarının 09.10.2005 tarih ve 25961 sayılı Resmi Gazetede yayımlanarak yürürlüğe giren “Belediye Meclisi Çalışma Yönetmeliği”ne uygun olarak gerçekleştirilmesini, toplantı sonrasında kararların yazımını, sesli ve görüntülü cihazlarla kaydedilen görüntülere istinaden tutanakların yazımını yapmak.

Evlendirme Memurluğu

Evlendirme Memurluğuna usulüne uygun başvuruları kanunlar dâhilinde kabul eder. Deftere kayıt eder. Gerekli evrakları tamamlar ve nikâh akdi için gün verir. Makbuz karşılığı akit ücreti tahsil eder. Evlenme kütüğüne MERNİS tutanaklarına kayıtları geçirir. Cüzdanları hazırlar ve kayıtları Nüfus müdürlüğüne bildirir.

Nikah işlemleriyle ilgili bilgi için tıklayınız

Encümen Büro Birimi

Belediye Encümeni Belediye Başkanı tarafından Belediye Encümenine havale edilen dosyalar doğrultusunda gündem hazırlar. Encümende görüşülen tekliflerin geldiği şekliyle veya encümen görüşü doğrultusunda kararları yazıp, gereği için zimmet karşılığı ilgili müdürlüklere verilir.

Özgür Uslu

1987 yılında Aliağa’da doğdu. İlk, orta ve lise eğitiminin ardından Anadolu Üniversitesi, Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri bölümünden mezun oldu.

2008 yılında Yeni Şakran Belediyesinde Zabıta memuru olarak göreve başladı. Yenişakran Belediyesinin 2014 yılında tüzel kişiliğinin sona ermesiyle birlikte Aliağa Belediyesinde 2014-2019 yılları arasında Evlendirme Memurluğu görevini yerine getirdi.  Nisan 2019 tarihinden itibaren Yazı İşleri Müdürlüğü yapmaktadır.

Evli ve 1 çocuk babasıdır.

Zabıta Müdürlüğü

Zabıta Müdürlüğümüz 5393 sayılı Belediye Kanununun 48’inci ve 22.02.2007 tarihli, 26442 sayılı Resmi Gazetede yayımlanarak yürürlüğe giren Belediye ve Bağlı Kuruluşları ile Mahalli İdare Birlikleri Norm Kadro İlke ve Standartlarına Dair Yönetmelik Hükümlerine dayanarak kurulmuştur.

Belediye Zabıtası beldenin düzenini muhafaza eden, belde halkının sağlık ve huzurunu koruyan, yetkili organların bu amaçla alacakları kararları uygulayan özel Zabıta kuvvetidir.

Müdürlüğümüz 5393 sayılı belediye Kanunu, 5216 sayılı Büyükşehir Belediyesi Kanunu, Belediye Zabıta Yönetmeliği ve Yürürlükte bulunan diğer mevzuat hükümleri gereği Aliağa İlçe sınırları içerisinde görev yetki ve sorumluluklarını yerine getirmektedir.

Belediyemiz Zabıta Müdürlüğü İlçemizde esenlik, huzur, sağlık ve düzenin sağlanması ile görevli olup bu amaçla Belediye meclisi tarafından alınan Belediye Zabıtası tarafından yerine getirilmesi gereken veya ilgili Kanun, Yönetmelik ve Genelgeler ile belirtilen Emir ve Yasaklara uymayanlar hakkında Mevzuatta öngörülen ceza ve diğer yaptırımları uygular.

Mustafa Tahir Acar

1981 yılında Akşehir’de doğdu. İlk, orta ve lise öğrenimini Akşehir'de tamamladı. Anadolu Üniversitesi Sosyoloji lisans mezunudur. 2001-2009 yılları arasında askerlik görevini ifa edip uzman erbaş olarak ülkemizin çeşitli bölgelerinde görev yaptı. 

2009 yılı itibariyle Aliağa Belediyesi Zabıta müdürlüğünde çalışmaya başladı. 2019 yılından itibaren Aliağa Belediyesi Zabıta Müdürü olarak görev yapmaktadır. 

Evli ve iki çocuk babasıdır.

E-Posta Adresi Giriniz